Driver Easy
  • ホーム
  • 機能
  • ご購入
  • サポート
    • よく寄せられる質問
    • ドライバー認証
    • ヘルプ
  • 開発元
  • お問い合わせ
  • ニュース

Driver Easy で問題がある場合は:

  • FAQ
  • FAQs about Driver Easy
    • What if I forget / don’t receive my Driver Easy license key after purchase?
    • Does Driver Easy offer help or support?
    • How can I request a refund when I find Driver Easy doesn’t satisfy me?
    • How long are a Home / Business License and a Technician License valid for?
    • Will Driver Easy automatically renew my license and charge me for it once the license expires?
    • What is the Home / Business License?
    • What is the Technician License?
    • What happens when the license expires?
    • What is Driver Easy?
    • Is Driver Easy free?
    • Does Driver Easy stay up to date?
    • What does the paid version give me that the free version doesn’t?
    • Is Driver Easy Safe?
    • Where are the drivers of Driver Easy from?
    • What if I’m not satisfied with Driver Easy?
    • What is an “Unplugged” device?
    • How to use Driver Easy portable version?
  • FAQs about drivers
    • What is a driver?
    • Why do I need the latest drivers?
    • Can’t I just update my drivers manually?
    • Doesn’t Windows Update keep my drivers up to date?
    • Can’t I just check Windows Device Manager to see if I need to update my drivers?
  • User Manual
  • Get Started with Driver Easy
    • インストール手順
    • 認証手順
    • Driver Easy のアンインストール (削除)
    • ライセンスキーの更新
  • スキャン
    • スキャン手順
  • 更新
    • 復元ポイントを手動で作成する
    • FREE 版でドライバーを更新する
    • Professional 版でドライバーを更新する
    • View Driver Information
    • Delete Downloaded Driver Update
    • Open Driver Update File Location
    • Hide or Show Hidden Driver Update
  • ハードウエア情報
    • ハードウェア情報
  • ツール
    • ドライバーのバックアップ
    • ドライバーの復元
    • ドライバーのアンインストール
    • オフライン スキャン
  • 設定
    • 全般
    • Backup & Restore
    • インターネット接続
    • システム復元
    • 隠れたデバイス
    • タスクのスケジュール設定
  • フィードバック
    • フィードバック
  • Common Issues
  • ダウンロード エラー
    • The remote server returned an error: (404) Not Found
    • The remote server returned an error: (416) Requested Range Not Satisfiable
    • The request was aborted: The operation has timed out
    • The remote server returned an error: (403) Forbidden
    • リモート名を解決できませんでした: ‘dow2.drivereasy.com’ (The remote name could not be resolved: ‘dow2.drivereasy.com’)
  • スキャン エラー
    • Error creating the Web Proxy specified in the ‘system.net/defaultProxy’ configuration section
    • The remote name could not be resolved: ‘app1.drivereasy.com’
    • The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a receive
    • Unable to connect to the remote server
  • 復元ポイント
    • How to enable and create restore points in Windows 10
    • How to Create a Restore Point in Windows 8 & 8.1
    • How to Create a Restore Point in Windows 7 & Vista
    • How to Create a Restore Point in Windows XP
    • 「Oops」エラーの対処法
  • 認証エラー
    • “Unable to connect to the remote server” when activating Driver Easy
  • ライセンス キー
    • FAQ on License Key Issues
  • プログラムが動作しない
    • “DriverEasy has stopped working”
  • その他
    • What is Driver Easy Professional (Speed Limited)?
    • How to update your network drivers when your PC doesn’t have network connection
    • How to install drivers manually with the Free version of Driver Easy?
  • Make Driver Easy Better
  • Help us improve Driver Easy
    • ドライバーの誤検出報告
    • 不具合の報告
Contact Us

リモート名を解決できませんでした: ‘dow2.drivereasy.com’ (The remote name could not be resolved: ‘dow2.drivereasy.com’)

DE Support
Last Updated: 2 years ago
コンピューターにインターネット接続がないときに、Driver Easy がこのエラーを返します。 既定のインターネット ブラウザで Web サイトにアクセスできるか確認してください。 コンピューターにインターネット接続がある場合は、コンピューターを再起動してやり直してください。

この問題が連続して発生する場合は、 If you constantly run into this issue, please ping-checking dow2.drivereasy.com を実行して、Driver Easy のフィードバック機能を使って ping 結果を送信してください。 次の手順で行います:

1) キーボードの Windows ロゴ キーと R を同時に押して、[ファイル名を指定して実行] ダイアログ ボックスを開きます。 続いて、cmd と入力して、Enter キーを押してコマンド プロンプトを開きます。

2) ping dow2.drivereasy.com と入力して、Enter キーを押します。

3) 次のような状態になるので、スクリーンショットを取ります。

スクリーンショットの取り方については、次のリンクを参照してください。 https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-take-a-screenshot-for-windows-users

4) Driver Easy を開いて、[フィードバック] ボタンをクリックします。

5) [詳細なシステム情報のエクスポート] チェック ボックスにチェックを入れると、システム情報ファイルがエクスポートされます。 [送信] ボタンをクリックして、ご使用のコンピューターのシステム情報を送信します。

Driver Easy のフィードバック機能でのフィードバックの送信に関する詳細は、「フィードバック」を参照してください。

↓ ↓ ↓

Did this solve your problem? 2 people found this helpful.

Recent Posts

  • Minecraftがクラッシュする問題の修正
  • More on Driver Security
  • Driver Easy 5.6.0 is Available Now!
  • Driver Easy 5.5.6 is Available Now!
  • Driver Easy 5.5.5 Released!

Driver Easy

  • Driver Easy が選ばれる理由
  • よく寄せられる質問
  • ドライバー認証
  • Driver Easy ヘルプ
  • ライセンス キーの再発行
  • エラー報告
  • ドライバーの誤検出報告
  • アンインストール方法

関連リンク

  • NPO 団体様への提供
  • お問い合わせ

言語

English / Deutsch / Français / 日本語

AppEsteem certification

Easeware Technology について / 利用許諾契約書 / プライバシー ポリシー

Copyright © 2009-2021 Easeware Technology Limited. All rights reserved.