Driver Easy
  • ドライバー更新ツール
    • 機能紹介
    • FREE版のダウンロード
    • Pro版の購入
  • サポート
    • よくある質問
    • ドライバー認証
    • ブログ
    • Driver Easy ヘルプ
  • 会社概要
  • お問い合わせ
  • ホーム
  • ドライバーを更新する理由
  • 手動更新
  • 自動更新
無料でダウンロード ご購入

Driver Easy で問題がある場合は:

  • FAQ
  • FAQs about Driver Easy
    • What if I forget / don’t receive my Driver Easy license key after purchase?
    • Does Driver Easy offer help or support?
    • How can I request a refund when I find Driver Easy doesn’t satisfy me?
    • How long are a Home / Business License and a Technician License valid for?
    • Will Driver Easy automatically renew my license and charge me for it once the license expires?
    • What is the Home / Business License?
    • What is the Technician License?
    • What happens when the license expires?
    • What is Driver Easy?
    • Is Driver Easy free?
    • Does Driver Easy stay up to date?
    • What does the paid version give me that the free version doesn’t?
    • Is Driver Easy Safe?
    • Where are the drivers of Driver Easy from?
    • What if I’m not satisfied with Driver Easy?
    • What is an “Unplugged” device?
    • How to use Driver Easy portable version?
  • FAQs about drivers
    • What is a driver?
    • Why do I need the latest drivers?
    • Can’t I just update my drivers manually?
    • Doesn’t Windows Update keep my drivers up to date?
    • Can’t I just check Windows Device Manager to see if I need to update my drivers?
  • User Manual
  • Get Started with Driver Easy
    • インストール手順
    • 認証手順
    • Driver Easy のアンインストール (削除)
    • ライセンスキーの更新
  • スキャン
    • スキャン手順
  • 更新
    • 復元ポイントを手動で作成する
    • FREE 版でドライバーを更新する
    • Professional 版でドライバーを更新する
    • View Driver Information
    • Delete Downloaded Driver Update
    • Open Driver Update File Location
    • Hide or Show Hidden Driver Update
    • Windows 10 でのドライバーの更新
  • ハードウエア情報
    • ハードウェア情報
  • ツール
    • ドライバーのバックアップ
    • ドライバーの復元
    • ドライバーのアンインストール
    • オフライン スキャン
  • 設定
    • 全般
    • Backup & Restore
    • インターネット接続
    • システム復元
    • 隠れたデバイス
    • タスクのスケジュール設定
  • フィードバック
    • フィードバック
  • Common Issues
  • ダウンロード エラー
    • The remote server returned an error: (404) Not Found
    • The remote server returned an error: (416) Requested Range Not Satisfiable
    • The request was aborted: The operation has timed out
    • The remote server returned an error: (403) Forbidden
    • リモート名を解決できませんでした: ‘dow2.drivereasy.com’ (The remote name could not be resolved: ‘dow2.drivereasy.com’)
  • スキャン エラー
    • Error creating the Web Proxy specified in the ‘system.net/defaultProxy’ configuration section
    • The remote name could not be resolved: ‘app1.drivereasy.com’
    • The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a receive
    • Unable to connect to the remote server
  • 復元ポイント
    • How to enable and create restore points in Windows 10
    • How to Create a Restore Point in Windows 8 & 8.1
    • How to Create a Restore Point in Windows 7 & Vista
    • How to Create a Restore Point in Windows XP
    • 「Oops」エラーの対処法
  • 認証エラー
    • “Unable to connect to the remote server” when activating Driver Easy
  • ライセンス キー
    • FAQ on License Key Issues
  • プログラムが動作しない
    • “DriverEasy has stopped working”
  • その他
    • What is Driver Easy Professional (Speed Limited)?
    • How to update your network drivers when your PC doesn’t have network connection
    • How to install drivers manually with the Free version of Driver Easy?
  • Make Driver Easy Better
  • Help us improve Driver Easy
    • ドライバーの誤検出報告
    • 不具合の報告
Contact Us

不具合の報告

We do our best to keep things running smoothly, but sometimes things don’t go as expected. If you think that Driver Easy is not acting right, we’d appreciate it if you’d let us know. You’ll get 3 individual license keys, each can be used on 3 different PCs.

注意: 不具合の報告には、なるべくプログラムに組み込まれているフィードバック機能をご利用ください。 不具合の詳細と再現手順をご報告いただけると助かります。

    I'm reporting an issue with... *

    My operating system version: *

    How to get the version number?

    1) Press Windows logo key and R.
    2) Type "cmd" in the search box. Click OK.
    3) Copy the first line.

    My system type: *

    How to get the system type?

    1) On your keyboard, press Windows logo key and Pause/Break key at the same time.
    2) Under System category, you’ll see your system type.

    I can reproduce by following these steps: *

    After the above steps, what I expected is: *

    But what I actually saw is: *

    My name: *

    My email address: *


    ご報告いただいた後

    不具合レポートを見て、Driver Easy 内の問題を検証します。 場合によっては、より詳しい情報をお願いすることがあります。 問題の詳細を得たら、問題を再現するためにテストを計画します。 再現できる場合は、開発チームが問題の解決に取り組みます。 Driver Easy の新しいバージョンに解決策を加える前に、その解決策が完全に問題を解消することと他の問題を誘発しないことを検証するために、最終レビューを実施します。

    Driver Easy

    • Driver Easy が選ばれる理由
    • FAQ
    • ドライバー認証
    • Driver Easy ヘルプ
    • ライセンス キーの再発行
    • エラー報告
    • ドライバーの誤検出報告
    • アンインストール方法

    関連リンク

    • NPO 団体様への提供
    • お問い合わせ

    Company

    • › 会社概要
    • › 利用許諾契約書
    • › プライバシー ポリシー
    • › Super Easy
    • › Coupons
    AppEsteem certification Norton seal

    English / Deutsch / Français / 日本語

    Copyright © 2009-2022 Easeware Technology Limited. All rights reserved.